Conversie optimalisatie voor onze klanten
Bij het optimaliseren van conversie onderzoeken we eerst de prestaties van jouw website. Op basis van deze statistieken onderzoeken we hoe jouw bezoeker zich gedraagt. Waar kijken bezoekers naar? Waar haken bezoekers af? Hoe navigeren ze door jouw website? Dit zijn belangrijke inzichten die we meenemen bij de inzet van optimalisatie technieken. Wij richten ons vooral op kleine, maar waardevolle aanpassingen die eenvoudig zijn te wijzigen of toe te voegen op jouw website. Denk hierbij aan het verhogen van onderstaande doelen:
- Aankopen
- Ingevulde contactformulieren
- Inschrijvingen voor een nieuwsbrief
- Offerte aanvragen
- Brochure downloads
Wij maken gebruik van A/B testen waarbij vrijwel alles wordt getest zonder dat daar zware technische ingrepen voor nodig zijn. Na de implementaties meten we de resultaten van de aanpassingen. Zo kunnen we continu blijven optimaliseren voor het beste resultaat.
Dé conversie specialist
Wil je meer uit de huidige website / webshop halen? Wij zijn gespecialiseerd in het ontwerpen van zowel bestaande als nieuwe websites die bijdragen aan conversies. Naast ons uigebreide advies geven we je graag meer informatie over de verschillende conversie technieken.
Meer over conversie optimalisatie
WAT IS CONVERSIE OPTIMALISATIE?
WAAROM CONVERSIE OPTIMALISATIE?
HOE VERHOOG JE DE CONVERSIE OP JE WEBSITE?
Het verhogen van de conversie kun je doen door een gebruiksvriendelijke website te ontwikkelen met elementen die ervoor zorgen dat bezoekers een actie uitvoeren. Het is van belang om zoveel mogelijk drempel weg te nemen bij een bezoeker. Om de conversie te verhogen kun je gebruik maken van het Cialdini principe.